Міжнародний центр академічної доброчесності при Ратлендському інституті етики, Університет Клемсона в Південній Кароліні, розробив документ “Фундаментальні цінності академічної доброчесності” (Fishman 2012). За цим підходом, академічна доброчесність – це відданість академічної спільноти, навіть перед лицем труднощів, шість фундаментальних цінностей: чесності, довіри, справедливості, повазі, відповідальності й мужності.
Чесність | Академічні спільноти доброчесності просувають пошук істини й знання через інтелектуальну та особисту чесність у процесі навчання, викладання, наукових досліджень і надання послуг за дорученою адміністрацією. |
Довіра | Академічні спільноти доброчесності стимулюють і складаються на клімат взаємної довіри. Клімат довіри заохочує і підтримує вільний обмін ідеями, які у свій час дають можливість науковим пошукам реалізувати найповнішу міру. |
Справедливість | Академічні спільноти доброчесності встановлюють чіткі й прозорі очікування, стандарти для підтримання справедливості у стосунках між здобувачами вищої освіти, викладачами та адміністративним персоналом. |
Повага | Академічні спільноти доброчесності цінують інтерактивну, кооперативну та партисипативну природу навчання і пізнання. Вони поважають та вважають за належне розмаїття думок та ідей |
Відповідальність | Академічні спільноти доброчесності складаються на принципі особистої відповідальності, що підсилюється готовністю окремих осіб і груп подавати відповідні приклади поведінки. Підтримують взаємно узгоджені стандарти, а також вживають належних заходів у разі їх недотримання |
Мужність | Для розбудови й підтримки академічних спільнот доброчесності потрібно більше, ніж просто вірити в фундаментальні цінності. Трансформація цінностей від розмов про них до відповідних дій, їхнє відстоювання в умовах тиску і труднощів потребує рішучості, цілеспрямованості та мужності. |