Академічна доброчесність

Дотримання академічної доброчесності здобувачами вищої освіти передбачає:


– самостійне виконання навчальних завдань, завдань поточного та підсумкового контролю результатів навчання, атестації (для осіб з особливими освітніми потребами ці вимоги повинні відповідати їхнім індивідуальним потребам можливостей);


– посилання на джерела інформації у разі використання ідей, розробок, тверджень, відомостей;


– дотримання норм законодавства про авторське право і суміжні права;


– надання достовірної інформації про результати власної навчальної (наукової, творчої) діяльності, використані методики досліджень і джерела інформації.


Для здобувачів вищої освіти та інших осіб, які беруть участь в освітньому процесі, є гідними :


1. Поважати честь і гідність інших осіб, навіть їхні погляди відрізняються від ваших.


2. Відповідально поставитись до своїх обов'язків, вчасно та добросовісно виконати завдання, передбачені навчальними планами.


3. Активно займатися самостійною роботою, використовуючи методичні посібники, рекомендації викладачів, додатково опрацьовуючи нову літературу, використовуючи всі можливості для отримання додаткових знань.


4. Ефективно розподіляти час на пошук і вивчення матеріалів, які є для отримання якісної освіти.


5 Чесно та відповідально готуватись до поточного, підсумкового контролю, атестації, звітності зусиль до остаточного виконання всіх завдань.


6. Використовувати в освітній або дослідницькій діяльності лише перевірені та достовірні джерела інформації та посилатися на них.


7. Подавати на оцінювання лише самостійно виконану роботу, яка не є запозиченою або переробленою з іншої, виконаної третіми особами.


8. У разі виникнення труднощів під час виконання навчальних чи дослідницьких завдань зверніться до інших за допомогою, що є в межах прийнятого тощо.